Sunday 10 November 2013

Tvs cycle day 10

11/11/2013 ( cycle day10)
Pagi ni bersiap awal utk ke hospital pantai utk tvs.Sampai hospital dpt giliran no.2..lps nama dipanggil aku msk jupe Doc Cantik.Doc suh baring utk buat tvs.Hasil tvs,ovari belah kiri ada 4 folikel.belah kanan 7-8 folikel...Sgt pelik berbanding tvs sebelum ni dimana belah kiri yg byk folikel n belah kanan cuma ada 4..Apapun aku bersyukur gak kerana belah kanan tu byk folikel sebab td doc ckp masa opu mayb doc hanya akan ambil telurku dari ovari belah kanan sahaja.Ovari belah kiri terlampau byk salur darah disekelilingnya n doc risau jika diambil dari ovari kiri akan mnyebabkan bleeding n merbahaya pada diri aku..Ok next tvs aku kena jupe doc lagi pada hari rabu 13/11..Mm aku percaya semua ini ketentuan Allah...Ya khaliq, Ya Bari,  Ya Musowwir permudahkanlh perjalanan Ivf kami ini...berikanlah kejayaan dalam ivf kami ini...Aminnn...

No comments:

Post a Comment