Saturday 16 November 2013

sehari selepas OPU

16/11/2013

Malam tadi lepas discharge wad, on d way balik, aku suh somi berenti kt kedai makan  kt area dengkil sebab aku pn nk makan. Sian gak kt En Somi,dia seharian x makan gak dok menemankan aku. Aku order nasi goreng kampung.En Somi plak order nasi goreng pataya dengan tomyam..Walaupun masakan kt kedai tu sedap,aku makan macam orang xde perasaan je sebab  masih rasa sedikit sakit + sengal2 kiri dan kanan perut kesan Opu tu. Abis je makan masa nk ke kereta baru trprasan aku pakai selipar pun terbalik.Sebelah warna hitam sebelah oren..lawak plak rasa..patutlah kt kedai tadi cam trprasan ada orang dok pandang2 je..gelakkan akulah tu kot...ieda...ieda...nasiblah.. korang bukan tahu apa yg aku lalui arini sampai aku jd camni.huhu....Sampai umah kul 11 lebih. aku terus tertido kt ruang tamu. Somi ajak masuk tido dalam bilik pun aku wat x tahu je. Sedar2 kul 5 pagi baru terbangun..Apa lagi cepat2 aku mandi n solat isyak.

Arini plak badan rasa lesu n mengantuk sepanjang hari. Rasa mamai je.Kesan ubat bius lh ni kot.Aku tdo & tdo je sepanjang hari. Nasiblah En. Somi memahami. Untuk breakfast dibelinya roti canai untuk aku..pas makan aku sambung tdo lagi hokeh..bangun pun dh tengahari.Masa tu En.Somi dh siap msk cara dialah..masakkan salmon untuk aku..Tq..bang ;).. Untuk harini kesan opu dah berkurang sebab makan ubat tahan sakit gak.Aku boleh jalan pelan2 dah...harap sok lusa sakitnya lagi berkuranglah....

No comments:

Post a Comment