Tuesday 31 March 2015

Bismillahitawakaltualallah...suntikan bermula.#fet#

31/3/2015 (period day2)

Saya telah period semalam. Alhamdulillah...awal pulak cik P datang. Macam tahu2 je sebab saya memang menunggu kedatangan period tuk mulakan proses fet. Maka hari ini dengan rasminya bermulalah perjalanan saya ke arah proses fet. Malam ni dah mula dengan makan progynova dan suntikan orgalutron. Saya perlu gunakan suntikan Orgalutron  selama 7 hari. Proses fet ni agak rilek berbanding fresh cycle ivf. Saya cuma perlu habiskan suntikan orgalutron saya, makan progynova serta insert femoston sahaja. Hari ke16@ 17 nanti baru ada temujanji dengan doc untuk check ketebalan rahim tuk tentukan tarikh bagi lakukan frozen embrio transfer.. Tolong doakan saya yea kawan2. Moga segala urusan saya dipermudahkan dan saya berjaya preggy melalui proses fet ini.

27 comments:

  1. Assalammualaikum.. Sy pun nak share pengalaman sy, membuat rawatan ivf ni, boleh invite sy dlm group whatsapp tak?

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumussalam sis, nanti sila tinggalkan phone number dkt bhgn entri whatsapp group yg sblm ni ye...tq ;)

      Delete
    2. This comment has been removed by the author.

      Delete
    3. Assalammualaikum..blh invite saya dlm group whatsaap ivf ni..saya dah 2 kali buat..
      Ivf x1 gagal
      Fet x 1 gagal

      Delete
    4. Assalammualaikum..blh invite saya dlm group whatsaap ivf ni..saya dah 2 kali buat..
      Ivf x1 gagal
      Fet x 1 gagal

      Delete
  2. Assalammualaikum.. Sy pun nak share pengalaman sy, membuat rawatan ivf ni, boleh invite sy dlm group whatsapp tak?

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah..semoga dipermudahkan segalanya untuk ieda..amin..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kak Nuriz.......rindu....lama x dgr citer n baca update news dari akak...camne ngn akak?dh start morning sickness ke?..moga akak n baby dlm kandungan pun sihat dan selamat sampai cukup masa bersalin nanti. Akak jangan lupa doakan saya moga dpt preggy cam akak gak tau... ;)

      Delete
    2. doakan kite sekaliii...hehe

      Delete
  4. Assalamualaikum. Blh add saya dlm group 019-7907881. Saya pernah buat iui dan ivf.

    ReplyDelete
  5. Assalamualaikum. Blh add saya dlm group 019-7907881. Saya pernah buat iui dan ivf.

    ReplyDelete
  6. assalamualaikum.. nk tya ade buat group wasap ke..? mcm mana nk join ye.. nak ambik semangat pengalaman kwan2..

    ReplyDelete
  7. Assalamualaikum.seronok baca & ikuti entri ni.saya pun ada pengalaman yg nk dikongsikn berkaitan proses ivf ni.saya nk join group wassap ivf.admin tlg add no saya blh tak?0111-3188003.tq

    ReplyDelete
  8. Assalamualaikum..ada lg ke group ni..sy pun nk buat ivf

    ReplyDelete
  9. Assalamualaikum..ada lg ke group ni..sy pun nk buat ivf

    ReplyDelete
  10. If ada lagj group ivf tlg add saya di no 0125696360

    ReplyDelete
  11. If ada lagj group ivf tlg add saya di no 0125696360

    ReplyDelete
  12. Assalammualaikum..tlg invite saya dlm group 0134889510

    ReplyDelete
  13. Assalammualaikum..tlg invite saya dlm group 0134889510

    ReplyDelete
  14. Assalammualaikum ieda..blh invite saya dlm group whatsaap ivf..saya br je nk mulakan ivf kali pertama..

    ReplyDelete