Tuesday 7 August 2018

HUKM ~ tvs day 10 ~ FET #IVF3#

(6/8/2018) - Isnin
Saya ke Hukm lagi pagi ni untuk tvs day 10. Untuk makluman saya telah period pada 28/7/2018. Awal dua hari dari kebiasaan. Cycle period 30 hari je bulan ni. Selalunya cycle period saya ialah 32 @ 34 hari setiap bulan. Apapun x kisahlah janji period datang macam biasa. Jadi hari ni saya perlu buat tvs bagi lihat ketebalan rahim samada sesuai untuk fet @ belum. Hasil tvs, ketebalan endometrium  baru 6.2mm. Jumaat 10/8/2018 kena repeat tvs lagi untuk check ketebalan . Risau juga ni sebab natural cycle je kn tanpa sebarang ubat untuk tebalkan rahim. Harap2 Jumaat ni dah mencapai ketebalan yang dikehendaki 8mm ke atas. Apa yang saya cuba ikhtiarkan untuk tebalkan endometrium ni dengan minum susu kambing blend dengan avocado dan kurma, royal jeli, olive oil serta 2 biji telur separuh masak pagi2 serta makan kiwi dan delima sebiji setiap hari. Ikhtiar selagi boleh. Harap usaha ni dapat membantu menebalkan lapisan endometrium saya.

Kos untuk harini RM50

No comments:

Post a Comment