Wednesday 18 July 2018

HUKM - Bayaran frozen embrio #ivf3#

18/7/2018 (Khamis)
Assalam. Semalam saya ke MAC lagi. Datang untuk buat bayaran frozen embrio...Alhamdulillah...alhamdulillah...alhamdulillah....rasa syukur sangat2 kerana dari 7 telur, 4 embrio telah terhasil dan di frozenkan. Embriologist simpan embrio saya dalam 3 straw. 1 straw yang ada 2 embrio.2 straw lagi ada 1 embrio setiap satu..Ini bermakna saya boleh lalui 3 percubaan fet dengan adanya 3 straw tu. Ya Allah...sebak sangat masa tahu berita ni... rasa kerdil sangat dan rasa bersyukur sangat2 sebab untuk cycle ivf kali ini bilangan telur yang terhasil serta bilangan frozen embrio yang terhasil lebih sedikit berbanding sebelum ni. Lega sedikit sebab dah lepas satu step...Apapun perjalanan ivf saya ni masih panjang...lepas ni nak tunggu proses transfer embrio pula insyaallah bulan depan jika tiada masalah. Saya juga diberi tarikh appoinment pada minggu hadapan pada 26/7/18 untuk berjumpa Prof dan bincang planner fet ivf pula. Tolong doakan urusan ivf saya dipermudahkan ye ... 😢

Kos frozen embrio : RM 1330

No comments:

Post a Comment