Saturday 2 June 2018

Ikhtiar Perubatan Islam

Assalam..Salam 18 ramadan dan selamat berpuasa untuk semua.
Tika dan saat entry ini ditulis, saya berada di Melaka. Semalam saya dan suami meluangkan masa ikhtiar untuk memiliki zuriat melalui Perawat Perubatan Islam yang berada di Tiang Dua, Melaka. Saja kami kesini untuk minta ustaz tengokkan samaada terdapat unsur luar dalam badan kami suami isteri yang mengganggu usaha kami dalam memiliki zuriat sendiri..Almaklumlah 30/5 haritu anniversary perkahwinan kami yang ke 10 tahun.Kejap je rasa masa berlalu.Lagipun dah bermacam usaha dan ikhtiar yang kami buat seperti berurut,perubatan tradisional dan moden tapi sekali pun x pernah lekat .Iui dan ivf pun dah berkali-kali tapi gagal juga .So, mengambil kira rancangan kami untuk sambung treatment ivf3 lepas raya, kalini kami nekad datang berubat dengan ustaz ni juga.
Sebelum ni dalam kepala asyik dok fikir aku ni xde gangguan apa2 kot sebab badan ni x pernah rasa lain macam dan x delah selalu mimpi bukan2. Jadi rasa memang badan ok tiada gangguan unsur luar.tapi.........rupa2nya masa diruqyah baru terbongkar ceritanya.
Hurm.....meh nak story skit apa yang jadi. Masa kena ruqyah tu aku diminta baring terlentang dengan separuh badan ditutup selimut.Tangan pula disisi. Mata ustaz minta aku tutup dan jangan buka walau apapun yang jadi hinggalah dia sendiri yang suruh buka mata. Kemudian bermulalah sesi ruqyah keatas diri ini.Masa ustaz mula ruqyah x rasa apa2 lagi.Kemudian terasa ustaz letak tangan kat dada dan dekat perut area rahim sambil  baca2 ayat ruqyah.Masa tu aku dah rasa semacam.Jantung berdegup kencang badan dah mula rasa semacam. Kemudian terdengar ustaz cakap " Wahai jin yang menghuni jasad ini munculkan diri dan tinggalkan jasad ini. Masa tu dalam kepala boleh dok terfikir lagi ada jin kat badan aku ni? Kemudian dengar ustaz azan kuat kat telinga masa tu juga telinga start berdesing dan bahagian atas badan rasa macam ada sesuatu yang memang nak keluar dari badan.X semena-mena aku nangis teresak-esak kuat ..Masa dalam keadaan macam tu berlakulah sesi dialog antara ustaz dan aku(masa ni sedar je tapi macam diluar kawalan mcm bkn aku yg jwb mayb jin dalam badan yang berinteraksi dengan ustaz.wallahualam).
Suami cerita dia yang tengok keadaan saya pun terkejut x sangka langsung.Katanya situasi saya sebijik macam dalam video2 ruqyah yang dia pernah tengok.Dia nampak bagaimana usaha ustaz tarik benda ni keluar dari badan.
Kesimpulannya selepas rawatan ustaz terangkan bahawa dalam badan saya ada unsur luar yang menumpang iaitu jin yang bersembunyi elok bersarang dalam badan sejak dari dulu sebelum kahwin lagi. Jin ni bukan dari saka keturunan@dihantar khianat oleh orang tapi jin yang datang sendiri menumpang kat badan kerana sukakan diri ini.Siap ustaz tanya pernah duduk asrama ke? saya jawab memang pernahlah sebab dari form4 saya dah masuk asrama. Ustaz tanya juga sebelum ni saya pernah kena ruqyah atau tidak.Dan pernah jadi macam keadaan dirawat tadi x? Saya jawab pernah kena ruqyah tapi x berlaku apa2.Lepastu saya ni rajin juga dengar ayat ruqyah kat radio.rajin amal zikir harian juga.Tanya juga boleh pula jin tu duduk je dalam badan?  Ustaz jawab jin ni yang jenis degil memang x terkesan dengan apa2 kecuali tadi lepas diruqyah dan diprovoke baru jin tu munculkan diri.Maybe sebab unsur luar ni juga yang sebabkan iui dan ivf saya gagal.wallahualam.....Ustaz dah usaha keluarkan jin itu dari badan ni. Sekarang ni saya perlu minum air yang dibekalkan dan sapu air yang telah dibaca doa tu pada area rahim selama 15 minit setiap hari dalam tempoh 2 minggu. Ya Allah, Ya Rahman Ya Rahim, Engkaulah yang maha berkuasa diatas segala sesuatu.Dalam bulan ramadan yang mulia ini,terimalah segala usaha dan ikhtiar yang aku lakukan ini.Angkat dan terimalah doa2 ku dan suami serta doa pembaca blogku ini agar kami semua berpeluang mempunyai zuriat kandung sendiri.Aaminn..
#ikhtiarselagiboleh#

4 comments:

  1. assalamualaikum,

    ieda, kalau x keberatan, boleh x share no ustaz tu..#ikhtiarselagiboleh..tq

    ReplyDelete
    Replies
    1. wslm..ustaz yang saya jumpa tu ustaz zaihan johari.blh search fb dia @ whatsap 0173212161 utk temujanji rawatan.

      Delete
    2. terima kasih..Selamat hari raya..

      Delete
  2. This is the suitable blog for anybody who needs to find out about this topic. You notice so much its nearly arduous to argue with you (not that I actually would need…HaHa). You undoubtedly put a new spin on a topic thats been written about for years. Great stuff, just nice! casino real money

    ReplyDelete