Tuesday 20 March 2018

HUKM ~ Temujanji Pertama #ivf3#

Assalam...setelah beristikharah dan tanya pendapat rakan2, saya dan suami ambil keputusan untuk teruskan rawatan di Hukm dengan Prof Hashim. Jadi, 19/3  haritu kami berdua telah ke Hukm untuk temujanji pertama.Sebulan lebih juga nak dapatkan temujanji ni.So better call awal yea..  Melalui perbincangan dengan prof, prof cadangkan saya buat ivf- icsi sekali lagi tapi dengan kaedah pick up first but transfer later..maksudnya ivf saya nanti melalui kaedah Frozen Embrio Transfer(FET) sebab prof nak badan saya rehat dulu selepas opu ekoran dari saya ada endometriosis stage 3 .  Saya bagitahu Prof mungkin saya akan buat pada bulan 4 @ selepas raya...bergantung pada period saya ok ke x dan saya nak badan saya betul2 bersedia untuk ivf kali ni. Sebelum balik Prof bekalkan saya dengan supplemen dan ubat yang perlu dimakan jika dah bersedia untuk ivf. Haihhh... Tawakal je ni.macam2 perasaan dalam diri.wish me luck..
#totalcost:rm520#
#hukmprivatewing#

8 comments:

  1. Semoga dipermudahkan dan berjaya usaha ieda...aminn...

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum...
    Semoga yang dihajati akan diperolehi..aamiin..
    Saya OPU jumaat ni..sama2 kita berdoa yg tbaik utk kita..insyaAllah..

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. Assalammualaikum
    Apa khabar puan? Sudah FET ke?
    Semoga berjaya kali ni 😊

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumussalam..belum mula lagi..igt nak buat bln 4 tapi period x ok waktu tu.so kami decide buat lps raya.insyaallah.

      Delete
  6. Ada no tel hukm Prof Dr Hashim tak. Nak call sana

    ReplyDelete
  7. +60 3 9145 7013 / 7014
    Kaunter MAC Hukm

    ReplyDelete