Tuesday, 5 August 2014

Throw back raya ;)

Assalam...arini rasa nak upload gambar raya kita taun ni lah...almaklumlah baru perasan dalam blog ni langsung  xde gambar tuan empunya blog.Nanti selisih kat mana2 kalo rasa kenal bolehlah tegur-tegur...hihi

Ni gambar kami petang raya, selfie kat tepi pantai tapi pantainya x nampak dalam  gambar..hihi..cukuplah sekeping je yea, saya tak nak orang kata gila glemer lak.hihi...korang pun mesti ada gambar raya kan?cer upload kat blog masing2 nanti yea ;)




7 comments:

  1. Eh,comey lah tuan blog..hihi..Selamat hari raya ieda..: )

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. hihi...jgn puji lebey2...malulah... ;)

      Delete
  3. Owh..ini ke wajah Ieda Jeff......inshaAllah, ada rezeki terjumpa mana-mana, kita bertegur sapa ye?

    ReplyDelete